Selamat Datang!


Friday, May 31, 2013

TULANG MANUSIA DALAM BINAAN JEPUN


1. Berikut merupakan gambar dan bukti bagaimana Jepun memasukkan mayat-mayat askar mereka sebagai bahan binaan.



2. Mengikut kepercayaan orang-orang Jepun, ruh askar-askar ini akan sentiasa berkhidmat sehingga ke akhir zaman untuk menjaga kepentingan empayar dan maharaja mereka.



serpihan tulang manusia dalam batu


 3. Sebagai orang Islam, kita dilarang mempercayai bahawa ada kuasa yang lebih besar dari Allah    yang akan membantu kita.


4. Ini bagaimanapun tidak bermakna bahawa kita harus menolak kewujudan makhluk-makhluk ghaib sedangkan banyak perkara yang bukan ghaib, kita masih lagi gagal cari dan kenal.





 5. Saya ingin tegaskan bahawa penggunaan perkataan “hantu” hanyalah sekadar hiburan dan saya yakin kebanyakkan pembaca di sini sudah pun mempunyai asas-asas keagamaan yang cukup dan tidak perlulah saya memberi syarahan terperinci mengenai jin, iblis, syaitan, orang bunian dan sebagainya.


6. Artikel ini dan sebelumnya bertujuan untuk mencambah ilmu di kalangan pembaca.


7. Jika ada pembaca yang tersesat, terpesong atau lari akidahnya ketika membaca artikel-artikel ini, bolehlah emel atau berjumpa dengan saya terus untuk mendapat penerangan yang lebih terperinci.


8. Saya bagaimanapun yakin, kebanyakkan kita sudah pun didewasa dan boleh berbincang dengan cara yang lebih matang.


NOTA PENULIS : SEMUA GAMBAR DI ATAS ADALAH DARI KAJIAN ARKEOLOGI STRUKTUR KOMPLEKS PERTAHANAN JEPUN YANG ADA DI MALAYSIA DAN BUKAN DARI SANDURAN INTERNET.

credit to ShahPaskal

p/s: terpulang kepada anda nak percaya atau tidak.. tapi bekas sekolah lama admin dulu bekas markas tentera jepun memang berhantu.. sebagai umat islam kita wajib mempercayai benda ghaib.. 




















No comments:

Post a Comment