Selamat Datang!


Monday, January 7, 2013

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera







Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua para pengunjung blog SangMelayu ini...

Alhamdulillah akhirnya tercapai jua niat saya untuk membuka blog ni setelah hampir 2 tahun menanam niat di hati untuk untuk membuka blog ini.. ok seperti mana anda semua nampak di header blog ini tertera tulisan "Sejarah,Mitos,Lagenda" ye lebih kurang seperti ini ... bermakna blog ini khas buat para pembaca yang mempunyai minat yang mendalam tentang sejarah serta perkara2 yang tak termasuk dik akal kita ini.. ok contohnya seperti Naga <-- banyak yang mengatakan makhluk ini hanya mitos belaka contoh yang lain pula ialah kota atlantis.. ye anda akan mengatakan ianya juga adalah mitos semata2 dan apakah misteri2 yang ada di tanah semenanjung malaysia ini atau lebih dikenali sebagai "savannah bumi" yang bermaksud "SEMENANJUNG EMAS" ye.. saya sudah pun bagi klu disitu.. hehe banyak lagi misteri yang saya rasa tidak rugi untuk dikongsikan dengan para pembaca semua... nantikan semuanya di dalam blog SangMelayu ini...

Saya akan cuba mengupdate blog ini dari minggu ke minggu dan jika ada berita yang lebih panas dan tak masuk dik akal akan saya sajikan jua secepatnya,, tapi persoalannya sekarang adakah anda sudah sedia untuk menerima realiti yang selama ini hanya fantasi buat anda semua??? hehe kasi suspen sikit.. baiklah sampai disini sahaja ucapan dari saya sekian...:)


p/s: komen-komen yang membina amat dialu2 kan oleh saya di blog ini harap minda anda semua boleh menerima apa yang bakal saya sajikan nanti,, :)


No comments:

Post a Comment